Veckan som gått i korthet...

           

Måndag:
Jobbar

Tisdag:
Jobbar
Efter jobbet åkte jag hem till mor för där var moster och hälsade på från Östersund så jag fick träffa henne litegranna, det är ju alltid trevligt. Så åt middag där och lite fika.

Onsdag:
Ledig
Tvättar bilen. Sen visade jag den för Mr. Cap & Ditec för att avgöra vart jag skulle lämna in den. Det blir Ditec.

Torsdag:
Jobbar
Sen filmkväll hos mig. Robba Nora & Rille kom hit så vi kollade på Seven Pounds. Sjuk film men ändå liiiite bra.

Fredag:
Jobbar

Lördag:
Jobbar
Putsa fönstrena hemma, blääää.
På kvällen kollade jag på melodifestivalen hos Rille med Cola och chips, mums.

Söndag:
Jobbar
Storhandlar på maxi. 3 plastpåsar hur fan kan de bli över 1000spänn. Helt sjukt ju...
På kvällen spelade jag innebandy som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0