Veckan som gått i korthet...

            
                                  ( Förlåt Christian men lite kul var de väl ;) )

Måndag:
Jobba
Klippte mig hos mor på kvällen

Tisdag:
Jobba

Onsdag:
Jobba
Stand Up på kvällen på cirkus med Sandra, där vi såg 7ståuppare. Skitkul var de.

Torsdag:
Jobba
Filmkväll hos mig på kvällen. Då kom Robba Nora och Noras kompis från Kalstad. Vi kollade på This is spartha. Helt sjuk film, men några skratt fick man iallafall.

Fredag:
Jobba
På kvällen var jag Jonas Tina och Robba hemma hos Rillemannen och kollade lite på hockeyn och drog några groggar.

Lördag:
Åkte till farsan för att tvätta bilen invändigt och utvändigt och så bytte jag stereon.
På kvällen gick jag jonas och robba hem till christian och carro och groggade lite. Dom hade bjudit hem lite folk så vi var där en stund. Då fick jag en brilliant idé att post-it lappa christians bil. Så jag, jonas å lina gick ut och gjorde det. Fick ett sms på söndagsmorgonen av christian som det stod "tack" i. Förstår inte hur han kunde veta att det var jag.
Senare på natten åkte jag robba jonas och tina till en fest i sågen där nån fyllde 20år som hade hyrt en lokal där. Men det var typ inga människor kvar där när vi kom dit så vi var inte där så länge.

Söndag:
Bakis konstigt nog. Brukar jag fan ALDRIG vara. skitskumt. Måste vart nå skit i groggen ;)
Bandy på kvällen om jag piggnar till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0