Veckan som gott i korthet

                                

Måndag:
Veckan började ju i måndags och det var ju dagen efter kryssningen innan. Så man var ju inte den piggaste på måndagsmorgonen direkt. Anna la även in en Rubiks Kub i köket på jobbet så nu har mina luncher vart helt förstörda denna vecka.
Tisdag:
Var väl mest som en vanlig dag. Fick dock reda på kvällen att en vän i min närhets förhållande tagit ett drastigt slut.
Onsdag:
Jobbar och står i, slutar lite tidigare idag så passar på att byta mitt ena halvljus så jag slipper åka enögd hem på kvällarna. Tror att min vän vars relation som dagen innan tog slut har vänt om och dom har hittat varandra igen.
Torsdag:
Jobbade på hela dagen sen skulle jag vara barnvakt till lillebror på kvällen. Så drog en sväng förbi Donken påväg hem och köpte mat till mig, lillebror, storebror och sandra. Jag åker hem till Jimmy för han hart vart barnvakt tills nu när jag skulle ta över. Så vi alla käkar McMurder och kollar på hjulben&gråben *meeep meeep*. När middagen är över åker jag och sandra hem till morsan med max och glor på tv och käkar godis tills mamma kom hem.
Fredag:
Jobbar som vanligt. Jenny verkar ovanligt grinig och vill inte prata med mig idag :( vet inte vad jag har gjort för ont (inte mer än vanligt iaf). Åter till Rubiks Kuben. Nu har de gått 1vecka och jag har bara lyckats fixa en ynka sida på 5 luncher. Jävla skitleksak.
Kvällen tillbringar jag bara hemma och softar.
Lördag:
Ledig... Sover till ca 14. Förflyttar mig till soffan och bänkar mig där till kl 18. Då åker jag till Maxi för att införskaffa ingredienser till Tacolasangen jag tänkt laga idag. Den vart god idag igen ;)
På kvällen kom jonas och tina förbi och vi glodde först på melodifestivalen *HUR FAN kan Carolin Af Ugglas gå vidare? var ju fan de sämsta jag har hört, herre gud*.
Sen kom stalle över en snabbis med en brud som ville kolla in min lägenhet.
Efter dom kollat in den vart de Wii för hela slanten. Vart riktigt inpregnerad av Tinas bowlingkunskaper. Hon var fan grym. Så ska ha en revansch sen. Men jag vann iaf 1gång ;)
Söndag:
Idag har jag sovit länge igen. Sååå skönt. Pizza till frukost.
 Syster med familj kommer hit snart på en fika. Micke ska spöa mig i Bowling har han sagt. Vi får väl se ;)

        

Det var lite kort och gott om veckan som gott.
Kraaaam på er.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja som tyckte ja va så duktig i sista omgången så vann du ändå =(..hehe så ja ska åxå ha revansch eller hur de nu stavas =)

2009-03-09 @ 10:04:29
URL: http://tinaholstad.blogg.se/
Postat av: Tina

Hehe ja om de vore så..men till nästa gång ska ja öva =)

2009-03-10 @ 09:29:02
URL: http://tinaholstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0