Veckan som gått i korthet...

           

Måndag:
Jobbar. Inge intressant.

Tisdag:
Jobbar. Inge intressant.

Onsdag:
Ledig. Träffar syster och Elvis för att införskaffa present till Alexander. Sen middag med Jimmy hos Far&Farmor.

Torsdag:
Jobbar. Lagar våfflor såhär 1v innan våffeldagen.

Fredag:
Jobbar. På kvällen åker jag, Sandra, Jonas, Tina & Robba till Rille & Sanna för att se deras guldklimp Alexander . Han var jättesöt och pytteliten. Vi hade med oss några presenter till honom. Ett babygym och en ram som man kan gjuta av hans händer och fötter. Tror han vart jätteglad fast han sov hela tiden ;)
Så meddelar Robba att han skrivit kontrakt idag på hans första egna lägenhet. Så dit måste man ju åka och röja på inflyttningsfest.

Lördag:
Jobbar, bläää. Storhandlar på maxi för nästan 1600spänn. Helt sjukt. Var ju inte mer än vanligt då det alltid brukar bli runt 800. På kvällen kollade jag & Sandra på Australia. Jag somna efter 20min så Sandra väckte mig så jag kollade klart på den. Men jag tycker faktiskt inte att den var någe bra. Var mest lååång.

Söndag:
Jobbar. Innebandy på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0