Tydligen vinter igen =(

              

Jahapp nu har de snöat i 3fucking dagar. När fan ska våren komma? Är ju fan mitten på Mars nu. Man har ju blivit bortskämd senaste vintrarna med att de ska börja bli varmt såhär års.
Idag när jag åkte hem från jobbet avbröt dom stereon säkert 5ggr bara påvägen hem. Därav bl.a 3olyckor bara på 73:an. Brandmännen på olyckorna sa att de var skridskobana på 73:an och varnade alla bilförare att köra försikgt. Jo jag har hört de 5ggr nu på 20min. Men när jag väl kom ut på motorvägen förstod jag först vad dom mena. Det var glashalt där. Man fick ju puttra gott i 60km/h, annars blinka bara antisladdlampan hela tiden. Såg på nätet när jag kommit hem att det vart drygt 80trafikolyckor bara i Stockholmslän på kvällen.
Så höll mig inomhus och lira Wii för gick ju bara tjejprogram på tv.
Vem fan vill dejta Linda Rosing och Desperata hemmafruar. Har inte fattat vad dom är så desperata i i detta program???
Så hittade massa nya roliga grejer på Wii sport som jag inte spelat förut och slog även mitt rekord i bowling så är ju "pro" nu ;)

          

Föressten kom på att Anna och Anette fick dampanfall idag på fikat. Var nått om mens och att åka karusell samtidigt. Citat Anna: "tänk om de bara skulle sschvoop så vore det över". Dom skratta så dom nästan kissa på sig. Jag och Bella typ kolla på varann och skaka på huvet.

Det var min dag.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0