Lediga onsdag

Idag har jag varit ledig hela dagen eftersom jag jobbar motherfucking helgen :(
Började dagen med att sova ut till typ 11. Sen begav jag mig till min syster som jag kidnappade till nacka för att införskaffa en present.

            

Efter det åkte vi och hämtade lilla Elvis på dagis. Sååå söt. Vi hade även köpt med oss fikabröd som vi skulle fika på hos syster när vi hämtat Elvira. Det såg ju hon direkt i bilen och sa "nam nam" typ hela vägen hem.
Där fikade vi och snacka skit. Sen begav jag mig för att hämta bror och bege sig vidare till far&farmor där maten stod dukat på bordet *nam nam*. Faaaaan va farmor är bra på att göra mat. ALLTID lika jäkla gott. Man behöver aldrig vara orolig för att gå därifrån hungrig det är en sak som är säker. Sen vart det kaffe på det.
Det var min dag det.
Hoppas eran vart lika händelserik ;)

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0