Kryssning med PK-Girlsen

           

Jahapp då var de vi hade väntat på sååå länge redan över. Våran PK-kryssning. Men roligt hade vi de vill jag lova. Vet inte vart ja ska börja.
Men kan väl börja i vänthallen i terminalen. Vi var där ca45min innan man fick kliva på båten. Vi samlades alla där och när hela styrkan var på plats så fick vi komma in i nått typ VIP rum för jennys föräldrar hade bokat en svit på båten så även vi fick komma in i VIP rummet. Där satt vi och snackade och drack kaffe och choklad innan vi gick på som vi även fick göra före alla andra ;)
Väl på båten slängde vi bara in våra väskor i hytten sen gick vi upp i jennys pärons svit och drack champange innan vi gick ner till buffen och åt oss feta.



Efter buffen var de dax för fix och ombyte för kvällen. Jag var klar efter 10min. Brudarna därimot tog 2härliga timmar på sig. Så en annan hade ju hunnit dragit i sig en hel del innan vi ens lämnat hytten. Sen var de party all night long. Vi såg Caracola sjunga och en massa andra glada människor. Sen gick vi till discoteket och dansa loss.




Kvällen sluta runt 05:30 då vi knatade till cafeterian och köpte mackor som vi drog i oss sen var de sovdags.



Trodde vi till Bella börja fnissa åt ALLT. Båten skakade till lite när vi alla låg i våra sängar och försökte sova. Då sa jag: "nu körde vi nog på en val, mycke omega 3 vart de nu" och bella fnissa åt de så högt å så länge att jag aldrig trodde hon skulle sluta. Men hon skrattade så sött så kunde inte göra annat än att smygskratta jag med.
Fick väl sova i härliga 3timmar innan Bella åter igen vaknar och tänder strålkastarna i taket och ska gå upp och duscha. Alla skriker typ "SLÄCK" å bella svarar "ni kan blunda de gör inget". Haha Bella bella...



Iaf dagen efter går vi väl upp vid 12typ. När alla duschat och piggnat till lite går vi och käkar frukost/lunch på Steak House. Där käkade jag en hamburgertallrik som jag inte ens orkade käka upp, väldigt ovanligt för att vara mig.



Efter det gick vi till taxfreen där brudar tydligen kan gå hur länge som helst, bläää. Jag var klar först som vanligt så började leta present till våra snälla chefer som ställt upp att jobba för oss. Detta stod det på kvittot:



Haha vafan är en KUKKAMIX???

Efter taxfreerundan så var de mest väntan till att få kliva av båten. Alla var rätt sega och slitna på sena eftermiddagen.
Rille stod så snällt och väntade på mig i terminalen så man fick skjuss hem. Sååå jäkla snällt så man slapp åka tåg. Det är inte kul dagen efter kvällen innan.
Väl hemma slängde jag i mig en flottig pizza så man vart människa igen.

Tack brudar för en trevlig kryssning. Jag hade iaf jättetrevligt och hoppas att ni oxå hade de.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0