Fredag den 13:e

Ett datum vi garanterat kommer minnas.
Jag bjöd hem några vänner för att supa till lite. Så Robba och Nora kom, men dom var förkylda så dom kunde inte dricka. Men sen kom Jonas och han var törstig han :P Rille skulle oxå komma men rykterna sa att han var på BB så väntade mig inte att han skulle komma då.
Robba har ju fyllt år men har inte träffat honom på ett tag så han fick sin present av mig. En Mankini moahahaha.

            

Sen ramlade det in ett sms från Rille: "Tja nu har ungen tittat ut, 20.33 idag föddes en liten grabb 10fingrar och tår och verkar må kanon." HELT sjukt, nu är Rillemannen farsa lixom. Har fortfarande inte fattat det.
Vid tolv eller ett tiden på natten ser jag en silverfärgad mercedes svänga in på vändplanen nedanför. "DÄR ÄR RILLE" skriker jag, så jag och Jonas rusar ner och grattar honom. Så Rille kommer upp en stund och berättar allt som hänt. Känns fortfarande helt sjukt. Kommer nog inte fatta det förens man sett lillgrabben, om ens då.
Grattis iaf Rille och Sanna till lilla guldklimpen

           

Tjyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0