Veckan som gått i korthet...

              

Måndag
Jobbar

Tisdag
Jobbar

Onsdag
Jobbar
Efter jobbet drar jag sandra jonas & tina in till stan på Ice Age 3 premiären.
Först käkade vi på kungshallarna. Jag smällde i mig en Kebab/kycklingfile tallrik. God som fan och stor som fan. Blev mätt som fan ;)
Efter det var det biodax på sergel. Där vi skulle se Ice Age 3 i 3D format. Var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Nu var kanske inte denna film en riktig 3D film men förhandsvisningarna av andra filmer var ju grymma. Måste man ju göra om.
Filmen var bra. Scrat är ju min Idol och har alltid vart och kommer alltid att vara. Ska det vara så jäkla svårt att hitta ett gosedjur som är en scrat??? Leksakstillverkare!?!?!?! se hit. Jag vill ha en som är lika stor som mig och som ska sitta i min soffa hemma.

Torsdag
Jobbar

Fredag
Jobbar
På kvällen knata jag ner till robbas nya lya där jag robba rille och jonas satt och groggade hela natten och snacka massa skit. Trevligt var det och ganska dragna vart vi, haha. På lördagsmorgonen såg jag att tröjan jag hade på mig dagen innan var nerstänkt med köttfärs, shortsen var oxå det. Kommer in i köket och ser köttfärs som har runnit från diskbänken ner på golvet. Jag var nog inte i mitt esse när jag var fyllehungrig på morgonen när jag kom hem. Hörde av sanna att rille hade vart likadan fast med jordnötter i deras kök, haha. Men roligt hade vi. High Five.

Lördag
Sooooov läääänge.
Shoppar nya skor, shorts och några t-shirt. Sen var det hem till rille och sanna för att grilla och ta några groggar där oxå. Men lite avsmak hade man den dagen ;P

Söndag
Skjussar sandra till hennes bror i bromma för dom ska åka till åland några dagar.
Storstäda hemma.

Det var det ;) ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0