Förklarar härmed min blogg som ÖPPNAD!

Taaadaaa!!!

Det trodde jag faktiskt aldrig om migsjälv men nu är man här som alla andra :P

Var ska man börja?!
Kan ju börja med och förklara hur jag ens kom på idén att ha en blogg:
Mest är det för migsjälv att ha som en dagbok ungefär, och kunna gå tillbaka och titta vad jag gjorde då å då. Så man kommer ihåg allt roligt eller tråkigt man gjort. Sen är det ju bara en bonus för er andra att hålla koll på vad även lilla jag gör om dagarna. Men det är ju inte så att jag kommer uppdatera denna varje dag för då kommer den bli fett tråkig att läsa. Då blir de ju bara "jobbade idag sen åkte jag hem å glodde på tv tills ja la mig", kanske inte så kul för er andra att veta. Inte för migsjälv heller för den delen. Så jag kommer bara uppdatera annorlunda saker som händer på dagarna eller speciella saker som händer i mitt lekande liv.




Det hela började en dag att jag kom på att jag ville ha en blogg. Googlade på blogg och hittade dena enkla sida så tänkte "den tar jag".
Skulle skriva in önskat användarnamn SÅKLART Mr.T ville jag ha.
PLIIIIIING       skrek datorn  
"användarnamnet är upptaget"
Faaaaaaaaaaaaaan tänkte jag, då vill jag inte ens ha en blogg.
så tänkte kolla in vem som nu hade mitt användarnamn, så slog in www.mrt.blogg.se och kollade upp vem tjuven var.
Då visar de sig att personen som har namnet inte ens använder sin blogg utan den står bara tom och har gjort det ett bra tag. Så jag skriver till honom att om han inte ska använda den vore jag väldigt glad om jag kunde få ta över namnet.
Väntar ett par dagar. NO answer. Skriver till honom igen och väntar nån vecka. NO answer. Så tar upp jakten på personen och kontaktar admin på blogg.se och ber dom kontakta honom. Dom vidarbefodrar mina brev till hans mejl. NO answer...
Så jag ger upp hoppet.
Men idag Tjohooo, personen till den dåvarande mrt hade kontaktat blogg.se och bett dom ge över adressen till mig :D
så jag vart jätteglad och tackade honom så nu är adressen MrT.blogg.se MIN


Kommentarer
Postat av: Mr.T

Klipper av rödabandet



--- Invigd ---

2009-01-13 @ 22:18:12
URL: http://mrt.blogg.se/
Postat av: Gurkan

haha...oj vad du var duktig, jag skulle aldrig komma på iden att kontakta personen som hade bloggen! Ska bli kul att läsa om ditt liv, kanske se PB snart?



PoK

2009-01-13 @ 22:57:35
Postat av: NORAAAAAAAAAAA

HAHAHHAHA värsta kampen för att få MR.T :D

hHHAHA typiskt dig tommy, se till att skriva nå kul nu xD

2009-01-14 @ 08:28:05
Postat av: Mr.T

Hehe

Japp jag är envis och utan mitt namn vill jag inte ha nån blogg så då fick de bli att söka upp den som hade tagit mitt namn.

2009-01-14 @ 18:44:11
URL: http://mrt.blogg.se/
Postat av: JL

toommööö jag hoppas jag får vara med i din blogg också.. du e ju alltid med i min, nästan :)

2009-01-15 @ 21:31:44
URL: http://jennylindholm.blogg.se/
Postat av: Mr.T

Klart du kommer få de, men du måste ju ha gjort nå roligt eller udda den dagen som är värt att nämna förstår du väl.

Kanske ska skriva om kukboken, oj nej mena kokboken om du inte gör de ;P

2009-01-15 @ 22:27:27
URL: http://mrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0