Pruttkunden

Idag hände en ganska märklig eller äcklig grej på jobbet.
Jag står och plockar upp varor som vanligt på jobbet. Klockan är väl närmare fem på eftermiddan. Jag står i en ganska trång gång på jobbet med en vagn med varor som jag plockar upp. Det är nästintill tomt med kunder i butiken när jag plötsligt hör ett utlänskt par kommer till gången bakom mig och mannen lägger av världen rökare. Ingen ljuddämpare där inte. Nej nej. Jag hör hur kvinnan uttrycker sig på deras språk att det var äckligt gjort. Han ignorerar henne och bara går vidare. Hoppsan, där bakom hyllan stod visst jag. Vilken överraskning för honom. Med Pruttångorna hängandes precis i baken på honom går han rakt mot mig. Och där var de ju för trångt för honom att gå förbi så han stannar bredvid mig och säger "ursäkta" för att han vill klämma sig förbi. TREVLIGT, när han precis la av världens jäkla brakskit 2meter ifrån mig bakom en hylla lixom. Kunde han inte ha valt en annan väg lixom. ÄCKEL.



Det var min dag.
Nu på kvällen har jag sett filmen Twiligt med sandra och madde. Den var faktiskt helt okej.

Mors


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHA.. Finner denna historia mycket rolig, klockan 03.10, när jag inte kan sova!

2009-01-27 @ 03:11:33
Postat av: JL

hahaha jag vet vilka du menar.. NAJS

2009-01-27 @ 13:41:17
URL: http://jennylindholm.blogg.se/
Postat av: Tina

haha vilken kiss och bajshumor ja har..(asgarvar) =)

2009-01-27 @ 20:11:51
URL: http://tinaholstad.blogg.se/
Postat av: Mr.T

kul att ni andra skrattar iaf :P

2009-01-27 @ 21:53:01
URL: http://mrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0