Jobbhelg

Denna helg är det min och cecilias tur att hålla ställningarna på PK, så blir en rätt lugn helg på privatsidan.

Fredagen började ju jävligt bra *NOT*.
Det första man märker på morgonen när man startar bilen påväg till jobbet är att den förbannade "service lampan" tänds. Känns ju jäkligt kul eftersom dagen innan hade jag bilen på verkstad för byte av bakbromsarna, så ska den förbannade lampan tändas. Då hade dom ju kunnat släcka den påengång när den ändå var inne. Men NEJNEJ. Så nu måste jag tillbaka dit en gång till för att släcka en förbannad lampa. GAAAAH blir så trött.

Iallafall.
Igår åkte jag och sandra hem till min linda, micke och elvis, och så var även sofie där med sin kille. Vi skulle ha spelkväll där så provade Nintendo wiie. Var faktiskt jäkligt kul så nu kanske man måste införskaffa det oxå. Vi provade bowling som jag iof förlora fett i, men det var kul ändå. Sen körde vi wiie fit tror jag de hette. Då fick man nicka fotbollar, pandahuvuden och trasiga skor (dom som uppfunnit det måste vara knäppa asså). Sen provade vi även åka skidor och rocka rockring mm.



Idag har jag jobbat, inget speciellt hände där.
Efter de åkte jag hem på en fika hos mor och max. Där var även linda, micke och elvira som ropa "bupa (Tompa)" så fort jag kom innanför dörren. Hon är så söt. Så vi fikade där och micke var så ivrig att få äta en bulle att han glömde ta bort pappret på den, hehe. Efter fikat klippte mamma mig.

På kvällen kom Rille hem till mig och vi kollade på Jeff Dunham Christmas special. "SILENCE I KILL YOU TOO"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0