Jävla vädergudar!!!

Igår så tvättade jag ju bilen för första gången på några månader. Den såg verkligen ut som skit men efter enhalvtimme i "gör de själv" hallen så var den som ny igen.
Vad händer när man vaknar idag och tittar ut genom fönstret??? Jo det är massa snöfan ute. Jippi tänkte jag. Hoppas bara det är minusgrader iaf så fanskapet ligger kvar på backen och inte stänker upp på bilen. Haha där fick jag. När man kommer ut på nynäsvägen (motorvägsdelen) så är vägen hyffsat ren iaf. Men sen kommer man ju till där vägbygget är som värst i gryt. Där möter jag en sopbil som väljer att köra på de vita strecken som är så fint målat på vägen för att man ska hålla sig EMELLAN dom. Inte köra där när det är massa snöslask på vägen som han TOTALT sprutar ner mig med. Jag såg fan inte ens ut genom vindrutan när jag mött honom. Så nu när jag åkte hem från jobbet så hade allt slaskhelvete torkat fast så nu är bilen helt smutsig fram å hela förarsidan så man knappt ser ut genom förarfönstret. GAAAH.

Annars så har jag bara jobbat på som vanligt med "extreme work makover @ PK".
Imorn är de fredag Tjohooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0