Inviger min nya kategori "Useless Information"

Denna kategori kommer jag skriva i när det inte har hänt nått speciellt men ändå har något vettigt eller ovettigt att säga.

Så idag vill jag grattulera mina vänner Jonas & Tina som har köpt en lägenhet som är SKITSNYGG, verkligen asså.
Och så ligger den lite närmare så de nästan blir krypavstånd hem därifrån. Passar ju skitbra när våren kommer och de blir varmare när man drar några kalla på deras nya inglasade balka *längtar*.
Sen har även min dude Robba planer på och "tjacka en kvart" här i närheten. Han har vart på massa visningar på lägenheter bara stenkast från mitt hus. Så glad för hans skull oxå. Hoppas han får tag i en snygg lägenhet oxå till en vetting peng.
Så har vi ju dude:n Rille oxå. Han ska dock inte byta bostad (än vad jag vet iaf). Men kanske snart, för den mannen ska ju förfan bli farsa om ca 2månader (om det blir en kille hoppas jag han kommer heta Mr.T i andranamn annars Mrs. T) Fan va tiden går fort. Var ju inte alls längesen vi var 15 och körde moppar runt om i Haninge och stank avgaser.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack så jätte mycke =) så du har sett hur den ser ut =)..japp inflyttningsfest blir de men dock inte förns om 3 månader typ..åå man vill ju flytta nu hehe..krams

2009-01-20 @ 08:53:44
URL: http://tinaholstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0