Extreme work makeover @ PK

Nu ni alla glada (och sura) PK-kunder ska de bli ombyggnad så de står härliga till på PK. Hyllor ska flyttas, tas bort, byggas om ja bara gud vet vad. Men jag tror de kommer bli jäkligt bra när de blir klart. Avslöjar inte förmycket. Ni får allt ta en sväng förbi och kolla läget. Började idag med att bygga upp en ny hylla och riva en annan. Allt som allt kommer det nog ta några veckor innan de blir klart. Men jag hoppas det blir värt mödan och att vi ökar försäljningen med 100% så det blir mer $$$ till mig.

Appropå de. Varför finns det en dollarknapp på tangentbordet men ingen knapp för kronor :-
Men nån dum amerikanare kanske tror att det liknar en penis då och tror att man automatiskt kommer till nån porrsida när man trycker på den. Och när man nu inte gör de så stämmer dom väl datorföretaget på flera miljoner. Kanske inte är värt risken eller vad säger ni på Dell? hmmm.





Another Useless information

Kommentarer
Postat av: JL

haha en tjej va asförtvivlad o frågade om vi skulle lägga ner och flytta o grejer, skitledsen, men sen blev hon glad när jag berätta att vi bara byggde om :)

2009-02-03 @ 11:40:31
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0