Bowling

Igår var det äntligen fredag.
Dagen började lite underligt med en pall med varor som kom som jag hade beställt.
Väntade en leverans från den leverantören men när jag tittar närmare på pallen (som innehåller hygienartiklar shampoo m.m) så känner jag inte igen varorna på den och tänkte "det här har inte jag beställt". Har den kommit till fel adress tänkte jag och kollar följesedeln. Nä den ska hit men varorna stämmer inte alls. Ser då orderdatum 28september förra året. Dom här varorna beställde jag till PK´s 10årsjubileum i Oktober men dom kom aldrig så jag hade ju helt glömt bort dom varorna. B.l.a en halvpall med sommar shampoo&balsam. Passar inte så bra i slutet av januari. Men men jag hade ju köpt in det billigt så hoppas vi säljer bort det.

       

På kvällen var de bowling på tapeten så jag och jonas drar några öl hemma hos mig innan vi knatar ner till bowlingen i BRB C. Där bowlar vi i 1h och drar några kalla öl till. Några Strike vart det men jonas vann tillslut. Men det var jämt ända in i slutet. Efter några strike sa datorn en replik från Nile City "JÄVLAR vilken röta jag har ida då" då gapskratta jag och Jonas.
Efter bowlingen gick vi hem till mig och drack lite till och glodde på tv och "hjälp dvd´n" och skratta åt Papa som stammar "ooost". Så jäkla bra asså.
Det var min fredag. Idag är det lördag och får se vad kvällen har att erbjuda.
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0