Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Idag började ju dagen bra *not*
BebisJenny hade ju dragit ur sladden till kaffemaskinen på jobbet så det fanns ju inget kaffe färdigt när jag kom dig så då var ju hela dagen förstörd :(
Men när jag väl hade fått min kopp så vart jag på piggare humör. Jag och Jenny fortsatte med extreme work makeover. Börjar bli jäkligt snyggt på jobbet faktiskt. Har fått massa beröm av kunderna. Men fortfarande är vi långt ifrån klara. Kanske har gjort hälften änsålänge.
Väl hemma så kopplade jag äääntligen in mitt Wii, som har legat hemma över 1vecka och velats kopplats in. Så har provat på massa olika sporter så är redan trött i armarna. Så imorn blir de spelkväll hemma hos mig om folket vill de ;)

                    

Tjyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0