Söndag igen!

Faan va helgerna går fort när man är ledig.
Har inte gjort nå speciellt. Träffade Linda och Elvira idag. Åkte till Nacka Forum för skulle införskaffa mig ett Nintendo Wii tänkte jag. Syrran har ju lite rabatt på dom. Men dom var ju självklart slut när vi var där så får köpa de nästa vecka när dom får in nya. Det var fan riktigt kul att spela så nu jävlar alla poolers blir de bowlingturneringar och massa annat kul hemma hos mig snart när jag fått hem de. Då ska vi rocka rockringar så grannarna tror vi står och "luftjuckar" :P

       


Snart ska jag iväg på innebandy och lira järnet så jag kan gå och gnälla på jobbet att jag har träningsverk i 3dar

See Yaa

Kommentarer
Postat av: JL

haha träningsvärk i 7 dagar sen kommer nästa bandysöndag (Y)

2009-02-03 @ 11:36:55
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0