Seeeg söndag

Idag har man jobbat dåra med cecilia. Var no fucking people in ösmo centrum. Helt jäkla dött hela dan så dagen gick ju ganska långsamt. Sen har ju inte vädret piggat på det hela heller. Varför kör folk i 50km/h på motorvägen. Fan vågar man inte köra när det snöar så STANNA HEMMA FÖRFAN. Tog ju en evighet att åka till och från jobbet idag pga er alla jäkla sniglar på vägarna.

          

Igår iaf så kom det hem lite folk till mig. Jenny åkte med mig hem efter jobbet. Hon hade inget bättre för sig så hennes MAMMA gav förslaget att ringa Tommy och fråga vad han skulle hitta på. Så hon åkte med mig hem så lagade vi tacos till middag.
Senare på kvällen kom Rille och sanna, och sen även jonas. Vi lirade Wii och skrattade åt varandra och så hann vi även med en omgång "med andra ord". Jag och Rille vann som vanligt. Men det gör vi ju jämt så det var ju ingen nyhet ;)

Nu ska jag iväg och lira innebandy igen så jag har något att gnälla på sen i ett par dagar att jag har ont överallt igen.

Hare gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0