PK Kryssning

Jaha då var det äntligen dax. Kryssningen som vi har talat om i över ett halvår. Nu är den spikad till den 28februari. Biljetterna är bokade. Det är jag, Jenny, Cecilia och Bella som ska åka. Vi ska åka med Silja Galaxy mot Åbo och förhoppningsvis tillbaka om inget annat oväntat händer. Buffén står dukad och klar när vi kliver på båten så det är ju bara att rusa dit med raska steg så fort man klivit på båten och lämnat allt i hytten. Där finns ju det mesta inom kategorin mat. Jag håller mig dock borta från fiskdisken (som annars brukar vara bäst har jag hört av dom som äter fisk). Sen får man ju dricka hur mycket öl och vin man vill så alla ska nog bli mätta på ett eller annat sätt ;)



Caracola ska sjunga på båten just denna kryssning, YES... *not* Men men dom är ju söta iaf ;)
Hoppas jag inte somnar innan kl 0200 som jag gjorde sist med detta fartyg. Kan ju inte somna före Jenny som går å lägger sig runt 22 en vanlig fredag, hehe.

Faaan va kul de ska bli ellerhur tjejer ;)


Pussss

Kommentarer
Postat av: JL

haha men URSÄKTA mig att man vill va pigg när man jobbar helg!

2009-02-17 @ 12:17:22
URL: http://jennylindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0