"Fotbollskväll"

Idag gick det tydligen en skitgrym fotbollsmatch på tv som man bara "måste" se.
Så vart uppringd av bror som frågade om jag ville med hem till syster och kolla på denna match där. Jo kan väl vara trevligt och träffa syrran, micke och elvis tänkte jag. Har ju inte sett dom på några veckor så hakade på. Hämtade brorsan direkt efter jobbet så rullade vi mot syster. Vi skulle käka pizza allihopa så micke hade ringt och beställt pizzor till oss som vi bara skulle plocka med oss på vägen dit. När vi kliver in på pizzerian och ska hämta våra pizzor så säger vi att vi beställt 3pizzor och en sallad. Han kliar sig lite lätt i huvudet och säger det kommer ta en liten stund till och tittar på sin pizzabagare som plockar upp min brors pizza från golvet. Så vi fick ju vänta på att dom skulle göra en ny till honom.
Väl hemma hos syster käkar vi pizza och jag halvglor på matchen som jag inte var ett dugg intresserad av och det vart 0-0. Jäkligt kul att se, var ju inte ens svenska lag som spelade. Vem fan bryr sig då lixom *not me*. Men sällskapet var ju trevligt iaf och det var ju huvudsaken.



Förövrigt så börjar extreme work makeover lida mot sitt slut. För alla er som inte har vart där den senaste månaden kommer knappt att känna igen er därinne. Vi är väl mest kända för att ha de stökigt och trånga gångar att gå i. Men nu är det raka motsatsen. Vi har breddat gångarna och fått ordning och reda så har blivit jäkligt bra faktiskt. Imorn ska jag inviga dessa nya autobahn gångarna med skurmaskinen på jobbet så det ska bli rent och snyggt.

Smell U later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0