Extra Extra Kronprinsessan ska gifta sig

Vem fan bryr sig. Extra insända nyheter på tv och förstasidorna på tidningen. Varför denna uppståndelse??? att hon hittat en bonde från Ockelbo som hon vill gifta sig med är det så mycker att prata om?
jaja.

             

Idag sladdade jag runt med skurmaskinen på jobbet i alla nya breda gångar. Tog fan hela morgonen. Slutade kl 14 idag "very nice".
Löning och allt idag var de oxå. Fick även mina tipspengar idag från aftonbladet för mms:et jag skickade till dom efter bankrånet i Ösmo.
Så begav mig till farsta med Sandra och skulle shoppa lite. Jag fick med mig 2par jeans hem som jag vart rätt nöjda med faktiskt. Efter det vart det storhandling på Maxi. Konstigt nog blir det alltid nått på 800-900:- när jag handlar där. Vare sig jag har en full kundvagn eller en korg, weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0