Vardagsmys...

          

Idag hade jag och sandra inget att göra så jag frågade min syster vad hon med familj skulle göra under dagen och dom hade inget planerat. Så jag och sandra beslöt oss för att bjuda dom på middag. Men jag har ju inte nå bra middagsbord för så många så jag och sandra packade ingredienserna för att laga Tacolasagne. Min syster hade nämligen aldrig ätit det och jag tycker att den är väldigt god. Så vi åkte hem till dom och lagade lagade ihop en smarrig middag till oss alla. Vi fick bra betyg för den så nu är dom skylldiga oss en smarrig middag.

Sen ringde även Cecilia och Jenny från PK och ville bara berätta att dom saknade mig. Dom är så söta. Puss på er.

Det var min dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0