Tonat TT:n idag...

För drygt 2veckor sen mejlade jag en firma och fråga om dom hade färdigskuren solfilm till min bil. Har inte fått något svar från dom. Nu 2veckor senare hade jag tillåme glömt att ja frågat dom. Men idag trilla det ner en avi från posten att jag hade ett paket att hämta ut. Jag blev väldigt snopen när det stod att det var från firman ja frågat om solfilmen. På avin stod det även att den kostade 1195:- att hämta ut paketet. Men eftersom jag ändå ville ha solfilmen så hämtade jag den och betalade. Men nu har ja mejlat företaget igen och prutat på priset för att jag egentligen inte beställt solfilmen utan bara frågat om det fanns till min bil. Så får se hur det slutar sen. Kanske lyckas få det lite billigare :P
Så har vart hos far idag och satt på den. Tog bara en kvart typ. Gick sketafort. Såhär vart de. Syns inte så bra på bilderna, men men.

Före:

            

Efter:

            
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0