Veckan som gått i korthet...

               

Måndag:
Jobbar

Tisdag:
Jobbar
Efter jobbet åkte jag en sväng till OK GDS och tvättade bilen inför besiktningen dagen efter.

Onsdag:
Jobbar
Besiktar bilen = Blankt papper
På kvällen ser jag showen med Jeff fa-fa DunHAM på kistamässan. En klockren show.

Torsdag:
Jobbar

Fredag:
Jobbar halvdag.
På kvällen åkte jag, Rille & Alexander hem till Jonas & Tinas nya lya i handen. Så jäkla nice lya asså. Så jävla snygg och fräsh lägenhet. Sjukt glad för deras skull. Men efter deras inflyttningsfest så kommer den vara lik trashad som våra andras lyor ;)

Lördag:
Åker hem till fader på dagen i solen och fixar iordning bilen inför försäljning. Totalrekondabilen invändigt så nu luktar de fan ny bil om den nästan. Knappt man vill sälja den nu.
På kvällen kom Rille, Robba, Jonas, Jenny & Micke hem till mig. Vi drack några groggar och tog alldeles för många shots. Jonas tog med sig kameran och alla videoband vi spelade in för massor med år sen. Väckte massa minnen. Var sjukt roligt. Kvällen slutade runt 5.00 har jag en svag aning om.

Söndag:
Sov till nästan kl 13 då brorsan ringde och väckte mig för har lovat att hjälpa honom att tömma hans förråd inför hans flytt.
Innebandy på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0