Veckan som gått i korthet...

                

Eftersom jag glömt blogga hela veckan så blir "veckans som gått i korthet" lite längre ;)

Måndag:
Jobbar

Tisdag:
Jobbar

Onsdag:
Jobbar
Slutade tidigt så skulle hjälpa brorsan att tömma hans förråd inför hans flytt. Så vi fick köra 2 vänder till soptippen i jordbro och sortera skräp som han samlat på sig i alla år han bott där. Men vi hittade en elgrill där som han skulle slänga så jag tog hem den och tvätta rent den och testade den. Jag och sandra grillade fläskfile på den hemma i köket. Vart riktigt gott faktiskt så den ska ja spara och använda flera gånger.

Torsdag:
Jobbar
Efter jobbet var de järnet hem till Mamma och Max för att fira Max som har fyllt år. Där vart det fika med Linda, Elvis och Jimmy. Max fick en ny cykel av oss i present som jag fick montera ihop när en ivrig lillebror står brevid hela tiden och säger: "är du klar nu, är du klar nu" hela tiden. Men de gick bra tillslut.

Fredag:
Jobbar
På kvällen var de dax för Noras studenskiva i stora staden på Den gyllene cirkeln. Jag Rille och Jonas satt hemma hos mig och förkröka lite innan det var dax att åka in. Snälla Tina skjussade in oss och släppte av oss precis utan krogen vi skulle till. Då kom Rille på att han skulle ta ut pengar. Vi tittar åt ena hållet och åt andra hållet, ingen bankomat inom synhåll så det var bara att börja knata på kungsgatan där vi iaf visste att det finns bankomat. Så vi fick väl en promenad på nästan en halvtimme. Sen var de dax att parta med alla 18åringar. Moahaha va vi kände oss gamla. Men kul hade vi ändå. Dansade och drack öl. Tyvär var DJ:en ganska jävla dålig men annars var de bra.

Lördag:
Dagen efter kvällen innan tillbringade jag hemma hos Jonas.
Vaknade vid kl 14 och var så jäääkla seg asså. Kände mig helt lelös. Men jag var inte den enda som kännde de iaf. Robba var oxå fett seg. Men Robba och Nora kom och hämtade mig vid 16tiden så drog vi till Jonas och satte oss på hans balkong och blandade en grogg så var man i form igen. Sen knata vi till Viking och köpte Pizza som vi sen åt hos Jonas. På kvällen kom även Rille och Lillen över så satt vi och snacka skit och glodde på roliga klipp på nätet. Bl.a en hund som åkte skatebord, HAHAHA fan va rolig den var. Jag och robba skratta så vi grät.

Söndag:
Åkte till far och slängde på sommarmackorna på bilen.
Använde grillen hemma igen en andra gång. Vart gott då med ;)
Kvällen var det innebandy som vanligt.

               
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0