Veckan som gått i korthet...

             

                                                         Bye bye beautiful

Måndag:
Jobbar halvdag eftersom det är Annandag påsk.
Efter jobbet åkte jag till fader och tvättade klart bilen inför försäljning

Tisdag:
Jobbar

Onsdag:
Ledig :)
Åker och hälsar på familjen och ger Max & Elvira sina påskägg. Max tycker fortfarande det är jättejobbigt och pinsamt att få saker. Han "lekte" med plastpåsen som påskägget låg i för han inte vågade öppna ägget.

Torsdag:
Jobbar
Lägger ut annons på min bil.

Fredag:
Jobbar
Degar hemma på kvällen.

Lördag:
Jobbar
Smällde i mig en alldeles för stor pizza för min mage så vart äckligt mätt och sen orkade jag inte resa mig ur soffan på ett tag.
Cecilia drar till spanien i 1månad och överger oss på PK ett tag framöver, kanske för gott :(

Söndag:
Jobbar
På kvällen spelade jag innebandy och är nu helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0