Oh Jeff fa fa oh jeff fa fa

Igår var en fullspäckad dag.
Först börja jobba kl 8.00 när en lastbil redan stod där och ville lasta av sina 12pall till oss. Så jag fick ju tacksamt själv dra in dom varorna och börja packa upp. Vi hann inte ens med morgonfika pga alla varor :(
Senare på dagen kom Sandra till jobbet för att hämta min bil och åka och besikta den.
Där gick den ju igenom med blankt papper ;) Skönt som fan. Nu är de bara fixa iordning den och sen slänga ut en annons på blocket.

              


Senare denna dag var det ÄNTLIGEN dax för Jeff Dunham Live i Kista-mässan.
Insläpp kl18:00 men showen började inte förens 20.00 men för att få bra platser var man tvungen att vara i tid. Och det förstod vi när vi kom fram 18.15. Då var de världens köööö in där. Säkert 150m. Men de flöt på bra så vi var inne på kanske 10min. Där tog jag en öl och inväntade showen.
Sen small det bara till och så var de igång.
Först började "guitar guy" och lirade lite, bla svenska nationalsången fast lite rockigare. Han var jäkligt bra. Sen kom självaste Jeff Dunham in. Han körde stenhårt konstant i 2h. Så jäkla bra. Dockorna han körde var Walter, Achmed, Peanut och ett extranummer med Bubba J som egentligen inte var inplanerat i hans schema.
Slutbetyg för showen, en lätt 10 av 10. Han var grymt bra finns inget att gnälla över. Kommer han tillbaka kommer jag vara där igen ;)
Sen var de hemresan då. Kan ju säga såhär. "Kistamässan" missa en grej vad gäller planering av parkeringar och utfarter från mässan. Det stod TVÄRSTILL över 45min innan det sakta började rulla några centimetrar i taget framåt. Från att showen var över tills vi var hemma tog över 1,5h som annars skulle tagit ca 30min. Men vi hade ju showen att prata om i bilen så vi hade skoj ändå.

Det var min onsdag det ;)

             

       

       

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Jag var också där och åhh Peanut in my heart alltså! :D

2009-04-09 @ 22:56:24
Postat av: Mr.T

Jasså var du. Såg inte dig ;) hehe. Var ju ett par stycken där. Jaaaa Peanut är så braaaaa ville köpa en peanutdocka men dom sålde ju inte de :(

Kram

2009-04-09 @ 22:58:31
URL: http://mrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0